pl en
Wybierz datę
Liczba gości
  • 1 Gość
  • 2 Gości
  • 3 Gości
  • 4 Gości
  • 5 Gości
  • 6 Gości
  • 7 Gości
  • 8 Gości
  • 9 Gości
  • 10 Gości

FAQ

  • Gdzie są położone apartamenty?

    Prawie wszystkie nasze apartamenty są położone w pobliżu Rynku Głównego, w samym sercu starego miasta. Kilka z naszych apartamentów znajduje się w innej lokalizacji. Aby sprawdzić położenie apartamentu należy zapoznać się z opisem poszczególnego apartamentu, który znajduję się na naszej stronie internetowej lub skontaktować się z nami telefonicznie lub też za pomocą e-maila.

  • Dlaczego nasze apartamenty są takie atrakcyjne?

    Nasze apartamenty są atrakcyjne z kilku powodów. Po pierwsze są to duże, wygodne, samodzielne i umeblowane mieszkania. W każdym z nich znajduje się wyposażona kuchnia, łazienka oraz salon. Po drugie powierzchnia mieszkań jest kilkukrotnie większa od tej jaką oferują hotele. Po trzecie mieszkania położone są w samym centrum.

  • Jak wyposażone są mieszkania?

    Staramy się aby w apartamentach czuli się Państwo jak u siebie w domu. Dlatego też wszystkie mieszkania są wyposażone w TV-SAT, pralkę ( za wyjatkiem apartamentów typu studio ), Internet. W kuchni znajduje się kuchenka mikrofalowa, płyta grzewcza, lodówka, czajnik, toster. A także suszarka do włosów, żelazko i deska do prasowania ( za wyjatkiem apartamentów typu studio )We wszystkich apartamentach jest również bezprzewodowy Internet.

  • O której zaczyna i o której kończy się doba hotelowa?

    Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 14:00, a kończy o 11:00. Jeżeli planują Państwo zostać dłużej w Krakowie w dniu wyjazdu to istnieje możliwość zostawienia bagaży w naszym biurze lub w naszej bagażowni. 

  • Czy do mieszkania można dostać się windą?

    Tak. Do niektórych z naszych mieszkań można dostać się windą. Aby sprawdzić czy do poszczególnego apartamentu można dostać się windą należy zapoznać się z opisem poszczególnego apartamentu, który znajduję się na naszej stronie internetowej lub skontaktować się z nami telefonicznie lub też drogą e-mailową.

  • Czy w cenie mieszkania jest pościel oraz ręczniki?

    Tak. Przy pobytach trwających ponad 3 dni zapewniamy wymianę ręczników a raz w tygodniu wymianę pościeli.

  • Czy za sprzątanie pobierane są dodatkowe opłaty?

    Nie. Koszty sprzątania wliczone są w cenę. Przy pobytach trwających ponad 3 dni apartamenty sprzątane są dwa razy w tygodniu. Za dodatkową opłatą istnieje możliwość dodatkowego sprzątania.

  • Jakie są warunki rezerwacji?

    W celu potwierdzenia rezerwacji konieczne jest opłacenie zabezpieczenia w wysokości równej pierwszej doby. Opłaty tej można dokonać przelewem lub za pomocą karty kredytowej. Możemy również potwierdzić rezerwację bez opłacania zabezpieczenia ale decyzja w tej kwestii zależy wyłącznie od nas.

  • Jak mogę dokonać rezerwacji?

    Najprostszą formą dokonania rezerwacji jest wypełnienie formularza. Po wybraniu apartamentu, który Państwu odpowiada prosimy o wypełnienie formularza on-line na naszej stronie internetowej. Jeżeli nie wiedzą Państwo który apartament chcieliby Państwo zarezerwować prosimy o przesłanie szczegółów pobytu ( data przyjazdu, data wyjazdu, liczba gości oraz rozmiar apartamentu).
    Wszystkie zapytania odbieramy natychmiast, wiec na pewno odpiszemy nie później niż w ciągu 24 godzin.

  • Ile faktycznie kosztują nasze apartamenty?

    Opłaty za apartamenty są opłatami za apartament a nie od osoby. Stali klienci mogą zawsze liczyć na preferencyjne traktowanie. W przypadku wynajęcia mieszkania przez kilka osób koszt wynajęcia w przeliczeniu na osobę jest dużo niższy niż w hotelu. Jedyna dodatkowa oplatą jest podatek loklany pobierany w dniu przyjazdu, w wysokosci 1,60 PLN / doba/ os. 

  • Czy w apartamentach jest telefon oraz Internet?

    We wszystkich naszych apartamentach jest bezprzewodowy Internet. W apartamentach nie ma telefonów stacjonarnych.

  • Jak daleko jest do najbliższego postoju taksówek oraz przystanków autobusowych i tramwajowych?

    Postój taksówek jest 100 metrów od budynku, przystanki autobusowe i tramwajowe znajdują się okołó 200 m.

  • Ile wynosi minimalny i maksymalny czas pobytu?

    Nasze apartamenty możemy wynająć na dzień, tydzień, miesiąc, rok lub dłużej. Całkowicie dostosujemy się do Państwa potrzeb.

  • Jakie są dodatkowe koszty związane z wynajęciem apartamentu?

    Nie musicie Państwo ponosić żadnych dodatkowych kosztów poza ewentualną koniecznością opłacenia parkingu. Jeżeli jednak podczas pobytu w naszych mieszkaniach dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia, będziemy zmuszeni obciążyć Państwa kosztami wymiany lub naprawy.

  • Czy jest możliwość zorganizowania transportu z/na lotnisko lub innych wycieczek?

    Oczywiście oferujemy Transport z/na lotnisko. Cena jest uzależniona od ilości osób oraz od lotniska (Kraków lub Katowice). Aby zamówić transport prosimy o wysłanie maila z data przyjazdu, numerem lotu, godziną przyjazdu, ilością osób oraz z informacją z którego lotniska potrzebny będzie transport. Aby otrzymać informacje dotyczące ceny prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
    Organizujemy również transport do Kopalni Soli w Wieliczce oraz do Auschwitz Birkenau (Oświęcim).W celu uzyskania dokładniejszych informacji prosimy przejść do zakładki „usługi dodatkowe”.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij